Dni pracy: |
dni robocze (poniedziałek-piątek) |
Forma zatrudnienia: |
UoP lub B2B – jak wolisz |
Tryb pracy: |
Praca stacjonarna |
Wynagrodzenie PLN: |
7.000 – 10.000 brutto + prowizja (uzależnione od doświadczenia) |
Zespół Sprzedaży działu Zabudów zaprasza do współpracy! 🌍 Kreatywność to z pewnością nasza mocna strona — na co dzień wymyślamy zwariowane i nietypowe konstrukcje, więc nie gości u nas nuda. Ścisła współpraca z zagranicznymi klientami, rozwój w stronę międzynarodowych rynków, innowacyjne projekty — jeśli jesteś na to gotowy/a to czekamy na Twoje zgłoszenie 😎 Wspieramy również nasze oddziały w Hiszpanii i Portugalii, więc praca w języku angielskim to dla nas codzienność. Jesteś chętny na wyzwania, jakie możesz u nas spotkać? Aplikuj na stanowisko Sales Account Manager i dołącz do nas!
Twój zakres obowiązków:
- Realizacja planów sprzedażowych zgodnie z założeniami firmy
- Praca z klientami spoza Polski, bieżącymi oraz nowymi B2B – spotkania w biurze i na targach, kontakt telefoniczny, mailowy, przez platformę e-commerce (leady pozyskane przez internet)
- Samodzielne planowanie działań sprzedażowych i relacyjnych z nowymi klientami na bazie wypracowanych standardów i własnych pomysłów
- Zwiększanie sprzedaży poprzez metody up selling-u i cross selling-u
- Aktywny udział na targach branżowych międzynarodowych i polskich w celu pozyskiwania nowych klientów i budowania wizerunku firmy i produktów
- Prowadzenie spotkań i przygotowywanie prezentacji produktowych dla klientów – głównie w języku angielskim
- Analiza, optymalizacja i raportowanie jakości obsługi klienta i działań konkurencji poprzez przeprowadzanie analiz handlowych, rynkowych i produktowych
- Wprowadzanie klientów na platformę e-commerce oraz wspieranie ich w korzystaniu z niej
- Posprzedażowa opieka nad klientów
- Raportowanie działań sprzedażowych w ramach zespołu sprzedażowego
- Współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji działań sprzedażowych (produkcja, graficzny, logistyka, windykacja) jak również zgłaszanie problemów i błędów platformy e-commerce
- Aktywne działania i wsparcie w projekcie ADA (adsystem abroad)
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży min 2 lata
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- Język polski w stopniu komunikatywnym
- Komunikatywność umożliwiająca swobodny kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni z klientem
- Przedsiębiorczość i umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby klientów przy jednoczesnym skupieniu na celu
- Analityczne myślenie połączone z dokładnością, skupieniu na zadaniu, odpowiedzialnością i zaangażowaniem
- Dobra organizacja pracy i wielozadaniowość
- #TeamPlayer – uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym to cechy równie ważne jak doświadczenie Wszyscy gramy do jednej bramki. Jesteśmy relacyjni, dbamy o dobrą współpracę. Solistom/kom dziękujemy
- Chęć ciągłego udoskonalania własnych umiejętności
- Znajomość pakietu Office i szacunek dla excella 😉 Analizy, raporty i zestawienia to też nasza codzienność
To oferujemy:
- Praca w polskiej firmie produkcyjno – reklamowej, która wyznacza trendy na świecie w swojej branży
- Międzynarodowe środowisko pracy – mamy dużo klientów i kontrahentów zagranicznych
- Nowoczesne biuro z pyszną kawą, produkcją i sprzedażą w jednym miejscu
- Praca stacjonarna, z możliwością korzystania z pracy zdalnej
- Wszystkie potrzebne narzędzia pracy, jak komputer, telefon, internet, technologia i inne
- Parking samochodowy
- Przyjazna atmosfera pracy wśród zespołu
- Dress code – jak lubisz i jak chcesz
- Stabilne zatrudnienie, umowa o pracę lub B2B – jak wolisz
- Pakiet opieki medycznej LUX MED po okresie próbnym
- Dofinansowanie do karty Multisport po okresie próbnym
- Ciągły rozwój, wpływ i decyzyjność. Nie stoimy w miejscu, działamy z entuzjazmem i razem, urośliśmy dwukrotnie w okresie pandemii i .. ciśniemy dalej, bo jesteśmy ambitni i lubimy ze sobą pracować
- Dla koneserów/ek: mentoring z naszym szefem jak przygotować się do triatlonu na światowym poziomie lub nauka gry na perkusji 🙂