Dni pracy: |
dni robocze (poniedziałek-piątek) |
Forma zatrudnienia: |
B2B |
Godziny pracy: |
możliwe nadgodziny |
Wynagrodzenie PLN: |
15.000 – 20.000 netto |
Zespół marketingu, studio graficzne i e-commerce poszukuje lidera lub liderkę, który/a pomoże im w osiąganiu kolejnych szczytów strategii marketingowej ramię w ramię ze strategią biznesu i trendami w e-commerce. 🙂 Zarząd oraz liderzy obszarów biznesowych poszukują partnera lub partnerkę do rozmowy, jak marketing 360 może pomóc w digitalizacji i optymalizacji sprzedaży naszych produktów w Polsce i Europie. Ciebie szukamy? Aplikuj, porozmawiajmy! 😀
Twój zakres obowiązków:
- e-commerce na rynku polskim i zagranicznym (EU) to główne zadanie dla Ciebie i Twojego zespołu a dla biznesu priorytet na ten rok. Strategia rozwoju e-sklepu oparta na UX, danych, trendach i narzędziach marketingu 360 – wszystko, co przełoży się na zwiększenie zasięgu, sprzedaży i właściwy NPS
- Analityka internetowa i wdrożenie CRM marketingowego (hubspot) – dane dotyczące ruchu na stronie, zachowań i preferencji użytkowników, na bazie których lepiej rozumiesz i optymalizujesz nasz biznes i Twoje działania
- Opracowywanie strategii SEO i SEM – słowa kluczowe, indeksowanie w wyszukiwarkach i katalogach internetowych, pozycjonowanie pod PPD, merchant – automatyzacja, systematyczny wzrost w SEO, strategia cenowa
- Kampanie marketingowe oparte o prognozę produktową oraz sezonowość, w oparciu o analizę dostępną w narzędziach wewnętrznych i zewnętrznych oraz remarketing i marketing automatization według macierzy klientów
- Oprawa marketingowa nowych produktów do e-sklepu na rynek polski i międzynarodowy – karty produktów, video instrukcje, odpowiednie pozycjonowanie online, komunikacja w SoMe, akcje promocyjne i bieżąca analiza skuteczności sprzedaży online
- Analiza trendów e-commerce, marketingu, komunikacji i konkurencji – strategia oparta na danych
- Projektowanie i nadzorowanie budżetu marketingowego
- Przydzielanie zadań członkom zespołu e-commerce, marketingu i studia graficznego oraz ekspert(k)om zewnętrznym, wspieranie ich w realizacji, monitorowanie postępu i zapewnienie terminowego dostarczenia wyników
- Skuteczna współpraca z zespołem sprzedaży, produkcji i obsługi klienta – to Twój zespół projektowy, macie wspólny cel i razem w dobrej współpracy możecie więcej
- Partnerska współpraca z zarządem i kluczowymi liderami w firmie – Twój głos jest dla nich ważny a marketing 360 równoważny ze sprzedażą i produkcją
- Organizacja targów na których wystawia się adsystem
- Budowanie wizerunku marki biznesowej i pracodawcy w oparciu o przyjęte założenia strategii ESG
- Wspieranie komunikacji wewnętrznej, kultury organizacji i działań EB
Nasze oczekiwania:
- Growth mindset – strategiczna, kreatywna wizja i duża ciekawość intelektualna w poszukiwaniu przekazu marketingowego, który dobrze realizuje misję i wizję firmy, kradnie serca i rozum naszych klientów oraz sprzedaje po mistrzowsku naszą filozofię marki i produkty.
- Marketing 5.0. – sprawne poruszanie się w marketingu 360 z ludźmi i dla ludzi (Human 2 Human) – spersonalizowana pod potrzeby, innowacyjna, zdigitalizowana, optymalna i napędzana danymi strategia marketingowa i e-commerce – ma być pięknie oraz efektywnie
- Generujesz pomysły #SMART i wdrażasz w życie te najlepsze na bazie insight’u grupy docelowej, intuicji, wsłuchania się w trendy i opinie, łączysz wizję z analitycznym myśleniem
- #TeamPlayer i influencer/ka w jednym – umiesz inspirować ludzi do działania oraz dobrze zorganizować pracę sobie i zespołom projektowym, wiesz jak dogadać się z każdym. Sprzedaż, marketing, produkcja – wszyscy gramy do jednej bramki Jesteśmy relacyjni, dbamy o dobrą współpracę. Solist(k)om dziękujemy.
- Obywatel/ka świata – umie w marketing i PR nie tylko na rynek polski, ale także na Europę – zaczęliśmy od Hiszpanii i Portugali i celujemy dalej (Włochy, Francja, Niemcy i kraje skandynawskie). W działaniach adresuje różnice kulturowe i zasady komunikacji inkluzywnej. Stąd i angielski B2/C1 będzie niezbędny.
- Umysł analityczny – lubisz znać liczby i analizy, które pomagają w podejmowaniu lepszych decyzji, lubisz jak słupki rosną w górę
- Proaktywność i brak lęku przed kwestionowaniem status quo.
- Styl przywódczy oparty na wartościach (VBL), ludziach, odpowiedzialności, przedsiębiorczości, proaktywności, pracowitości i odwadze w kwestionowaniu status quo.
Mile widziane:
- Doświadczenie z rozkręcaniem startupów związanych z e-commerce, digital marketingiem czy marketingiem lub komunikacją międzynarodową.
- Zainteresowanie ESG i employer brandingiem – chcemy działać i komunikować się jako firma odpowiedzialna. RTB’sy na pokładzie są mocne, trzeba je tylko umieć zakomunikować na zewnątrz i połączyć z marketingiem sprzedażowym 🙂
To oferujemy:
- pracę nad rozwojem e-commercowej platformy B2B na skalę międzynarodową
- pracę w polskiej firmie produkcyjno – reklamowej, która wyznacza trendy na świecie w swojej branży
- międzynarodowe środowisko pracy – mamy dużo klientów i kontrahentów zagranicznych
- ciągły rozwój, wpływ i decyzyjność. Nie stoimy w miejscu, działamy z entuzjazmem i razem, urośliśmy dwukrotnie w okresie pandemii i .. ciśniemy dalej, bo jesteśmy ambitni i lubimy ze sobą pracować
- nowoczesne biuro z pyszną kawą, produkcją i sprzedażą w jednym miejscu
- praca stacjonarna, z możliwością korzystania z pracy zdalnej
- wszystkie potrzebne narzędzia pracy, jak komputer, telefon, internet, technologia i inne
- parking samochodowy
- przyjazna atmosfera pracy wśród zespołu
- dress code – jak lubisz i jak chcesz
- dla koneserów/ek: mentoring z naszym szefem jak przygotować się do triatlonu na światowym poziomie 🙂
- dofinansowanie do pakietu multisport